ماه من غصه چرا؟


❤ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ☀کلبه ی تنهاییᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ☀❤

 ماه من غصه چرا؟
تو مرا داري و من
هر شب و روز
آرزويم همه خوشبختي توست...
ماه من دل به غم دادن و از ياس سخن ها گفتن
كار آن هايي نيست كه خدا را دارند
ماه من غم و اندوه اگر هم روزي مثل باران باريد
يا دل شيشه اي ات از لب پنجره ي عشق، زمين خورد و شكست
با نگاهت به خدا چتر شادي وا كن
و بگو با دل خود كه خدا هست خدا هست...

او هماني است كه در تارترين لحظه ي شب
راه نوراني اميد نشانم مي داد
او هماني است كه دلش مي خواهد
همه زندگي ام غرق شادي باشد
ماه من غصه اگر هست بگو تا باشد
معني خوشبختي، بودن اندوه هست
اين همه غصه و غم اين همه شادي و شور
چه بخواهي و چه نه، ميوه ي يك باغ اند...

همه را با هم و با عشق بچين
ولي از ياد مبر پشت هر كوه بلند
سبزه زاري است پر از ياد خدا
و در آن باز كسي مي خواند
كه خدا هست خدا هست و چرا غصه؟
پشت هر کوه بلند ، سبزه زاری است پر از یاد خدا !
و در آن باز کسی می خواند ، که خدا هست ، خدا هست
چرا غصه ؟! چرا؟
خدا هست...



نظرات شما عزیزان:

جواد
ساعت12:27---27 خرداد 1391
سلام دوست عزیز ممنون که وبلاگ ام سر زدید شما هم وبلاگ زیبایی دارید.بله با تبادل لینک موافقم شما با افتخار لینک شدید

mohammad reza
ساعت22:51---25 خرداد 1391
foogholade ghashang bood

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
پنج شنبه 25 خرداد 1391برچسب:,| 22:4 |❤Mandana❤| |

|________________________┍──────────────┤